網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

生女後老公變晒女狂 符曉薇出院:陳柏宇好恐怖 __,陳柏宇,

陳柏宇錫女錫到燶,被老婆形容為「好恐怖」。互聯網圖片
陳柏宇錫女錫到燶,被老婆形容為「好恐怖」。互聯網圖片陳柏宇和太太符曉薇的愛女日前在養和出世,改了英文名Abigail,由於陳柏宇要到中山開騷,母女昨日 ...


陳柏宇和太太符曉薇的愛女日前在養和出世,改了英文名Abigail,由於陳柏宇要到中山開騷,母女昨日由朋友代勞接出院。抱着B女的符曉薇行動自如,但她表示:「好辛苦,估唔到有種撕裂感覺,又冇覺好瞓,兩至三個鐘就會俾拍醒,同埋BB唔讚得,最初都讚佢好乖冇扭計,第二日就扭抱,可能老公成日抱住抱慣咗。」



符曉薇昨日抱女出院,笑言BB唔讚得。 符曉薇昨日抱女出院,笑言BB唔讚得。

符曉薇透露陳柏宇之前在醫院抱女抱到不願放手,形容「好恐怖」,更指他為見B女多一點時間,昨早才出發去中山,到埗即要視像見女:「我唔會呷醋,佢咁錫個女都好。」

採訪:卓寶花

攝影:仇志德




鍾意就快D Share啦!