掃呢頁CODE去手機

2018年9月16日 星期日

安采妮(馮殷)(向殷):打風喎!鄰居唔畀狗入屋 安采妮敲門哭求 __,采妮,楊采妮,

有冇搞錯?愛狗之人安采妮(Charlie)今日在社交網站上載了兩段短片,向屋主敲門哭求讓對方所飼養的兩隻唐狗入屋,以免受風吹雨打,但不獲理會。Char ...


有冇搞錯?


愛狗之人安采妮(Charlie)今日在社交網站上載了兩段短片,向屋主敲門哭求讓對方所飼養的兩隻唐狗入屋,以免受風吹雨打,但不獲理會。Charlie接受電話訪問時表示:「個屋企住喺我附近,佢養咗兩隻狗,但長期將兩隻狗放喺屋外養,日曬雨淋,平時我都會隔住個欄畀水同嘢食佢哋。其實打風前一晚我已經叫工人姐姐寫張紙同屋主講,叫佢畀兩隻狗入屋,但個屋主反過來鬧我個工人姐姐多事。我今朝一早起身,見到兩隻狗仲喺外面,我就拍門叫屋主,佢個反應好冷淡,最後都係冇畀隻狗入屋。我好想帶兩隻狗返屋企,但因為隔住個欄,我過唔到去。」

Charlie透露已報警求助,但警方仍未到場處理,亦有致電愛護動物協會,但該會回覆警方受理後,該會才可以跟進,所以現時Charlie可謂求助無門,她無奈地:「流浪狗都可以搵地方去避雨,但係佢哋根本冇地方可以避。」她坦言今次第一次正面跟別人嘈,內心也有點膽怯,但也為了狗狗而豁出去,並希望將事件放上網,可以獲有心人幫忙。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!