掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

城城當爸爸 超甜美的生活 __,城城,郭富城,

郭富城表示自從當了爸爸後,令他學懂了快樂是一種說不出的溫情,開心更是「回甘」而持久的。
郭富城表示自從當了爸爸後,令他學懂了快樂是一種說不出的溫情,開心更是「回甘」而持久的。現年52歲的郭富城去年迎娶細他22年的內地嫩模方媛(Moka), ...


現年52歲的郭富城去年迎娶細他22年的內地嫩模方媛(Moka),同年9月誕下女兒Chantelle後,城城就多了一份親和感。日前,他於紅磡接受《蘋果》訪問時罕有地談及家事,他自言能夠做父親,是上天的恩賜,他又形容以前開心笑完就算,做了爸爸後的笑容則是「回甘」而持久:「當你有咗家庭嘅快樂,你嘅快樂係講不出嘅一種溫情,係冇第二啲嘢能夠代替嘅。」

採訪︰何永寧

攝影︰林德雄

郭富城人生的轉捩點,是去年由鑽石王老五進化成一名顧家好男人。他日前接受《蘋果》專訪,問他覺得做男主角開心?還是做爸爸開心?原本以為城城點到即止,沒想到他有感而發,認真地回答:「老實講我覺得係兩個唔同嘅身份,喺我呢個年紀,我覺得能夠做到爸爸,係上天嘅恩賜。我好感恩,因為我記得50歲嘅時候,跟自己講喺某個年齡到嘅時間裏面,係上天安排咗畀你,仲有自己自身方面,都拼咗咁多年,我覺得都係時候要穩定,喺自己嘅生活上要改變。」



城城今年7月帶女兒,陪太太返家鄉安徽探望家人,以往的天王變得平易近人。 城城今年7月帶女兒,陪太太返家鄉安徽探望家人,以往的天王變得平易近人。
城城女兒Chantelle剛剛一歲,有傳城城為女兒慶生時,向親友公佈造人成功。

城城女兒Chantelle剛剛一歲,有傳城城為女兒慶生時,向親友公佈造人成功。
城城今個月初與太太方媛到中環行街,當日方媛仍未見肚。資料圖片

城城今個月初與太太方媛到中環行街,當日方媛仍未見肚。資料圖片

結婚後的溫情

城城坦言,有了家庭之後,他在藝術創作空間上,亦進步了不少。他說:「我覺得生活上有改變,先至可以令我喺創作空間上,能走得更遠。你有家庭,知道點樣去照顧你嘅家人,點樣愛護你嘅子女、愛護你身邊嘅人。呢種愛,係你以前未結婚,未有小朋友嘅時候,係唔會出現嘅。因為呢啲係真實、開心。」

城城表示,以前未有家庭負擔時,就算有開心事都是笑完就算,而現在的笑容,是有「回甘」而持久。城城說:「以前一笑就過,大家見到朋友,笑完就冇,開心就係咁樣。但當你有咗家庭嘅快樂,你嘅快樂係講不出嘅一種溫情,係冇第二啲嘢能夠代替嘅,所以你工作嘅時候,就係因為你有家庭,所以你面對工作嘅時候,要更加用心,有更大嘅動力。」



演戲給女兒看

城城續說:「為咗家人,我希望做到一個完美稱職嘅爸爸,我覺得𠵱家每一個作品,到小朋友大嘅時候,都能夠分享,希望小朋友能夠知道,爸爸係好用心、好努力。」

城城近日拍攝新片《麥路人》時,被追問「城嫂」Moka是否懷有第二胎,他回應時被指語帶不善,城城否認,並解釋是因為太入戲。他表示在《麥》片飾演一名三餐不繼的低下層人物,所以對身邊的事,反應會很大。



暗示快將添丁

城城說:「我好少講家庭事,不過同大家分享吓,有小朋友係好開心嘅事。但係好多時候小朋友係天畀自己嘅恩賜,都想保護屋企人。無論將來有幾多個小朋友,都係好開心,老實講我係鍾意一個多人嘅家庭,開心嘅家庭,不過暫時唔可以講太多。」言語之間隱隱暗示,城城即將很快又做爸爸。

場地提供:香港嘉里酒店




鍾意就快D Share啦!