掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

梅小青:好事成雙!劉家豪梅小青做爺爺嫲嫲開心到癲 __,劉家豪,梅小青,

恭喜晒!金牌監製梅小青及劉家豪嘅律師仔仔劉鎮然(Alfred)2014年同女友胡佩儀(May)拉埋天窗,當時佢哋已經露咗口風恨抱孫,近日終於有好消息, ...


恭喜晒!


金牌監製梅小青及劉家豪嘅律師仔仔劉鎮然(Alfred)2014年同女友胡佩儀(May)拉埋天窗,當時佢哋已經露咗口風恨抱孫,近日終於有好消息,呢個驚喜仲係打孖上,真係恭喜晒!

凌晨時段梅小青喺社交網甫咗幾張相,見到佢同老公勁開心,其中一張梅小青雙手抱頭個樣興奮得嚟又好似有啲唔相信咁,佢留言叫大家估吓佢哋做乜咁開心!隔咗唔夠半個鐘佢就開估:「我哋開心是因爲:一家四口就來變成一家六口了!上天待我真的真的好!感恩中。」據知十一月梅小青就可以親手抱孫,仲係一手抱一個,唔怪得之佢會開心到咁樣唔少人好似黎燕珊同鍾淑慧都有留言恭喜佢哋榮升爺爺嫲嫲。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!