網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月19日 星期三

【精彩過小說】揭男友與「性伴侶」曖昧短訊? 張鈞甯:太精彩 __,張鈞甯,

(fb圖片/資料圖片)
張鈞甯喺大陸劇《如懿傳》入面,飾演外表軟弱,實質剛強嘅「海蘭」,原來現實中佢亦係一個好硬淨嘅女漢子,今日台灣有周刊報指,收到爆料話張鈞甯喺半夜時,被男 ...


張鈞甯喺大陸劇《如懿傳》入面,飾演外表軟弱,實質剛強嘅「海蘭」,原來現實中佢亦係一個好硬淨嘅女漢子,今日台灣有周刊報指,收到爆料話張鈞甯喺半夜時,被男友林哲樂嘅手機訊息吵醒,發現男友同一個女人嘅曖昧訊息,當刻張鈞甯即時同男友攤牌,但林哲樂卻堅稱沒有第三者,對方只是「炮友(性伴侶)」。而張鈞甯回應台灣《蘋果》則指報道太精彩,還向受影響嘅朋友道歉。



去年張鈞甯被大陸傳媒影到同一個和平頭男仔一齊買生果,當時二人動作親暱,其後發現男方就係前考試院長關中女婿林哲樂,當時張鈞甯就低調回應二人關係:「我覺得現在就是朋友。」而今日有台灣周刊收到爆料指張鈞甯發現男友劈腿,話佢深夜被男友嘅手機訊息吵醒,發現原來係一個女人傳來嘅露骨曖昧訊息,張鈞甯即時好決絕咁要分手,但男方就堅稱對方唔係第三者,只係佢嘅「炮友」。但張鈞甯堅持分手,第二日仲飛咗去青島拍戲㖭,而報道入面嘅男友就係林哲樂。



對於報道指男友林哲樂劈腿有「炮友」一事,張鈞甯今日回覆台灣《蘋果》說:「太精彩!這幾年大家幫我湊對的還有少嗎?」轉過彎嚟否認傳聞。她再補充:「特别不好意思連累朋友一直上新聞,之前寫別的朋友的緋聞也是,當我朋友好衰喔⋯我又要去跪求道歉了⋯」其實張鈞甯喺之前啲專訪都講過自己嘅愛情觀,佢話如果有一天男友要走,佢會毫不猶豫放手,平時也不查勤、不看手機,不會控制對方。今次卻有爆料話佢睇男友手機而發現劈腿。



至於男方林哲樂是前台灣考試院長關中女婿,11年5月關雲娣於上海墜樓身亡,當時遺下僅7個月大的女兒。有指關雲娣於墜樓前曾與林哲樂通話,二人發生口角,而關中這位女位女婿極度不諒解,甚至出書痛罵林哲樂「是個不負責任和狼心狗肺的男人」害女兒走上絕路。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(fb圖片/資料圖片) 張鈞甯回應報道指:太精彩。(fb圖片) 張鈞甯回應報道指:太精彩。(fb圖片)
張鈞甯喺大陸劇《如懿傳》入面,飾演外表軟弱,實質剛強嘅「海蘭」。

張鈞甯喺大陸劇《如懿傳》入面,飾演外表軟弱,實質剛強嘅「海蘭」。
張鈞甯去年被拍下與林哲樂行街買生果。(資料圖片)

張鈞甯去年被拍下與林哲樂行街買生果。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!