掃呢頁CODE去手機

2018年9月19日 星期三

《美女廚房》:《美女廚房》尾聲!「學徒」洛兒嗌不捨 __,《美女廚房》,洛兒,

話咁快到尾聲!無綫節目《美女廚房》嘅「美女學徒」洛兒,自節目開播嚟人氣急升,估唔到節目咁快就已經到尾聲,令洛兒都話唔捨得:「日前就已經錄影完畢(指今季 ...


話咁快到尾聲!


無綫節目《美女廚房》嘅「美女學徒」洛兒,自節目開播嚟人氣急升,估唔到節目咁快就已經到尾聲,令洛兒都話唔捨得:「日前就已經錄影完畢(指今季原班底),我哋成班美女學徒都好唔捨得,因為都知道冇乜機會再喺TVB撞到,之後睇吓有冇咩機會合作我哋同三位主持人都玩得好開心,都熟咗好多。」

講到近日內地宮廷劇《延禧攻略》咁Hit,「富察皇后」秦嵐、「魏瓔珞」吳謹言、「嫻妃」佘詩曼、「富察傅恒」許凱和「爾晴」蘇青都會殺入《美女廚房》,但洛兒話因為有工作在身,所以未能見到娘娘們,都話有啲可惜:「嗰集我唔係香港,所以去唔到,相信其他學徒會好開心。(你有冇睇《延禧》?)有呀,我好想見到佢哋呀,但冇計」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!