網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月6日 星期四

【喜上加喜】韋家雄娶完老婆再娶新抱:升級變老爺奶奶(足本版) __,韋家雄,

將於10月6號再婚的韋家雄表示,先享受二人世界,稍後才計劃生小朋友。雖然冇咁快再做老竇,但他娶完老婆,就輪到個仔拉埋天窗,韋家雄和新婚妻子會榮升老爺奶 ...




將於10月6號再婚的韋家雄表示,先享受二人世界,稍後才計劃生小朋友。

雖然冇咁快再做老竇,但他娶完老婆,就輪到個仔拉埋天窗,韋家雄和新婚妻子會榮升老爺奶奶,雙喜臨門呀!

講到明年做老爺,韋家雄笑到見牙唔見眼:「係做老爺, 阿仔到時會唔會擺酒?

不知道,要問他,其實擺酒令人頗累。」

雖然未婚妻只大韋家雄跟前妻所生的兒子幾年,比較似姊弟,但他好鍾意呢個哎吔媽咪,之前已經帶女友見家長,兩啤人一齊食飯,大家不知幾friend。對於未婚妻咁年輕就做奶奶,韋家雄笑稱:「升級啊,她應該會喜歡!」

雖然53歲韋家雄大未婚妻廿年,但二人完全冇代溝,向來牛記笠記、想穿便服結婚的他,不但為她未婚妻西裝,更大突破變身粉紅暖男。影婚紗相時,更氹到她不知幾開心,歡笑聲不絕,幸福滿瀉。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!