掃呢頁CODE去手機

2018年9月9日 星期日

唐麗球撐落選港姐黑面:畀我都會! __,唐麗球,港姐,

唐麗球欣賞工藤佑采的真性情,大讚難得。
唐麗球撐落選港姐黑面:畀我都會!前港姐唐麗球與岑杏賢昨日出席慧妍雅集活動,對於今屆落選佳麗工藤佑采在落選後伴舞時黑面,唐麗球力撐對方:「畀我都會,人之 ...


唐麗球撐落選港姐黑面:畀我都會!

前港姐唐麗球與岑杏賢昨日出席慧妍雅集活動,對於今屆落選佳麗工藤佑采在落選後伴舞時黑面,唐麗球力撐對方:「畀我都會,人之常情,呢啲係真我個性,好難得。我好欣賞佢,唔覺有問題,人係有情緒。(會唔會覺得佢唔夠大體?)我冇睇,唔知佢黑面程度有幾黑,有啲人會覺得難受,有啲人會好樂意表演。」至於工藤在網上與黃心穎爆罵戰,她則認為不該:「咁就唔係咁好,原本都唔係好大件事,唔好喺網上互相攻擊,形象唔好,大家又會難受。」

此外,岑杏賢早前在詛咒黃心穎與馬國明分手的留言下按讚,她再度澄清只是不小心,亦已向心穎道歉。提到中秋將至,未有人約的她,指屆時會開直播教做運動:「其實我上個月都挑戰自己,連續30日每日做一個鐘嘅帶氧運動,好成功,好開心。(有冇瘦咗?)冇,反而重咗少少,因為有Build Up咗肌肉。」



工藤佑采
  • 工藤佑采
岑杏賢今年中秋未有人約。

  • 岑杏賢今年中秋未有人約。



鍾意就快D Share啦!