網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月22日 星期六

林敏驄:【處男鬧市扮雞】林敏驄同志偉打對台爆金句 __,志偉,曾志偉,林敏驄,

林敏驄拍賀歲片同曾志偉(圓圖)打對台。藝人林敏驄現身銅鑼灣街頭活動,宣傳WeWa信用卡,穿上金雞服裝與巿民一齊玩遊戲,他笑言搵食艱難:「都未試過扮雞, ...


林敏驄拍賀歲片同曾志偉(圓圖)打對台。


藝人林敏驄現身銅鑼灣街頭活動,宣傳WeWa信用卡,穿上金雞服裝與巿民一齊玩遊戲,他笑言搵食艱難:「都未試過扮雞,仲要眾目睽睽下,都有啲興奮,幾好玩。(平時遊戲節目你玩人多?)我好少玩人,我睇人玩,有啲唔好玩,唔受得。」

「我對手喺自己度」

提到近況,他透露月底會開拍一套賀歲片,由他演出、編劇、監製兼導演:「我飾演院長,仲有張繼聰、林盛斌、Shine、吳耀漢,老中青演員都有,好多人都自薦要演出,全部人戲份都差唔多,個個角色都有得發揮。我之前見到曾志偉,佢話你又拍賀歲片打我,我話你成日都畀人打,都冇乜所謂。(擔唔擔心票房?)全部都唔係我對手,我對手喺自己度,由自己操控。」

演員全部影帝級

他揚言電影一定笑到碌地,但同時又有感動位:「男觀眾笑到喊,女嘅感動到喊。我之前叫咗(導演)郭子健幫我睇個劇本,佢話你啲嘢從來未試過咁完整,一隻字都唔使改,就好似我寫歌咁。我完全冇壓力,啲演員又咁高質素,全部影帝級,話頭醒尾。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!