網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

陳展鵬:【食花生】飲展鵬嗰餐?「舊愛」定欣神回 __,定欣,展鵬,陳展鵬,胡定欣,

展鵬宣布同單文柔結婚,前緋聞女友定欣神回呀!陳展鵬同胡定欣因《城寨英雄》成為螢幕情侶,人人認定他們可以有情人終成眷屬,惟展鵬最終情歸單文柔。早前在定欣 ...


展鵬宣布同單文柔結婚,前緋聞女友定欣神回呀!


陳展鵬同胡定欣因《城寨英雄》成為螢幕情侶,人人認定他們可以有情人終成眷屬,惟展鵬最終情歸單文柔。早前在定欣ig「追蹤名單」已不見展鵬的帳戶,有指人男方因高調與單文柔以情侶檔姿態接job,經常晒恩愛有關,展鵬的ig亦沒有follow定欣。

如今展鵬宣布與女友單文柔結婚,定欣到底有甚麼反應?昨午5時許未,定欣以一身DEEP V打扮獨自現身中環睇醫生,逗留個多小時才離開,被問及陳展鵬結婚一事時,她笑笑口說:「我都係啱啱先知,因為有好多記者打畀我,(佢請你飲你去唔去呀?)其實人哋會唔會搞婚禮呀,你知唔知呀,到時先算啦,人哋都唔知點樣搞點樣邀請,咁都係開心事嚟嘅,(會唔會戥佢哋開心?)冇錯,會...會...!」說罷便匆匆往取車。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!