掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

【她媽的葬禮】劉玉翠綵排勾起失至親傷痛 關寶慧理想葬禮:要用午餐肉供奉我 __,劉玉翠,關寶慧,

七年冇做過舞台劇嘅劉玉翠,今次出山,因為可以同演藝學院同學兼雀友嘅關寶慧,莫家堯,同埋身為今次監製嘅劉雅麗一齊合作。原來佢同關寶慧呢對老友相識三十多年 ...




七年冇做過舞台劇嘅劉玉翠,今次出山,因為可以同演藝學院同學兼雀友嘅關寶慧,莫家堯,同埋身為今次監製嘅劉雅麗一齊合作。原來佢同關寶慧呢對老友相識三十多年,竟然台前合作一次都未試過,所以難得有機會,佢倆都話好似回到讀演藝時咁開心。 除此之外,呢個改編自英國劇作嘅《她媽的葬禮》,劉玉翠好欣賞帶出嘅訊息。「我成日覺得呢個劇本好值得參與,因為佢唔單只係一套戲,演員或者觀眾其實都會喺劇本中學習到一啲嘢,你會感染到其他人,呢個最重要。」 關寶慧亦有感而發。「呢套戲講述媽媽離世,叫《他媽的葬禮》,我開始每日都諗,真係要多啲陪媽媽,因為真係唔知佢幾時走。」 一個葬禮,往往都係俾在世嘅人一個反省嘅機會、特別係檢討同親人之間關係,甚至處理潛藏多年嘅心結。 關寶慧續說:「我好鍾意劇本講嘅,叫人試吓原諒別人,如果好多嘢可以原諒、可以包容嘅話,你會明白咩嘢叫珍惜,再珍惜多啲身邊所有嘢,包括父母、兄弟姊妹 個人會開心好多,唔好等失去咗先至後悔。」 綵排過程,更勾起劉玉翠失去至親嘅情緒。「我最初真係有喊,不過可能而家已經喊乾咗,不過呢個係一套黑色喜劇,所以唔會太傷感,觀眾睇嘅時候係會笑嘅,但希望當中都會觸動到大家。」

百無禁忌嘅關寶慧,仲話多年前已諗定將來嘅葬禮要點樣進行,其中一樣必定要在葬禮上出現。「剛才我笑,係因為諗起廿年前,因為我好鍾意食豆豉鯪魚、午餐肉同埋茄汁豆,我希望後人會喺靈堂擺茄汁豆、豆豉鯪魚同埋午餐肉。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!