網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月22日 星期六

緋聞男友何廣沛:我唔有錢,佢都揀我 __,何廣沛,

何廣沛大讚朱晨麗是知慳識儉的好女仔!
緋聞男友何廣沛:我唔有錢,佢都揀我朱晨麗與上位小生何廣沛(Matthew)拍攝劇集《超時空男臣》時傳緋聞,提起朱朱自言收過前男友所送的兩蚊手鏈,Mat ...


緋聞男友何廣沛:我唔有錢,佢都揀我

朱晨麗與上位小生何廣沛(Matthew)拍攝劇集《超時空男臣》時傳緋聞,提起朱朱自言收過前男友所送的兩蚊手鏈,Matthew受訪時否認由他所送,並好奇反問:「完全冇聽過有兩蚊嘅手鏈,咁平唔係啩,出手咁『高』,我都係第一次聽,好想知係咩一回事,點解咁平!」

問到是否覺得朱朱是好女仔?Matthew即大讚說:「當然係,係個好女仔、好同事。(佢係咪好貼地?)我有同佢一齊食過飯,都係食得好正常,唔會食貴嘢,佢唔係拜金嘅人。我唔係一個有錢嘅人,咁佢都揀我做朋友,可以證明佢好貼地。」

另一緋聞男友黃子恆也認為朱朱是事業型女性:「佢投資畫廊又開酒吧,唔係一心想做少奶奶嘅人,我好欣賞呢啲女仔,有能力去發展自己嘅事業,而唔係只將重心放喺家庭。」




鍾意就快D Share啦!