掃呢頁CODE去手機

2018年9月2日 星期日

張敬軒:「地下情」曝光 張敬軒同佢竟然識? __,張敬軒,

估唔估到軒仔同邊個老朋友食飯呢?圈内有唔少藝人看似冇交集,其實有段你估佢唔到嘅「地下情」!呢日張敬軒(軒仔)上載一張相話同老朋友敍舊,認真一睇,呢位老 ...


估唔估到軒仔同邊個老朋友食飯呢?


圈内有唔少藝人看似冇交集,其實有段你估佢唔到嘅「地下情」!呢日張敬軒(軒仔)上載一張相話同老朋友敍舊,認真一睇,呢位老朋友居然係馬來西亞歌手張棟樑!軒仔留言:「#當你孤單你會想起誰 我有十年沒見到這個 #老朋友 #張棟樑你食多啲嘢喇 @nicholasteo4real 今晚不期而遇 #感謝文康」

相中嘅軒仔表情多多,張棟樑就飲到面紅紅,兩位似乎都相當高興,而張棟樑其後亦有喺社交網甫相留言:「香港見個老朋友~~ ❤️❤️ @hinscheung #朋友還是老的好」相隔兩地、十年冇見都仲維繫到,佢哋呢份友誼相當珍貴呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!