掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

龔嘉欣:黃德斌爆龔嘉欣快結婚? __,嘉欣,黃德斌,龔嘉欣,鍾嘉欣,

嘩!黃德斌好似知道啲嘢咁。黃德斌同龔嘉欣(Katy)到尖沙咀出席品牌活動,期間德斌笑容滿面,Katy指對方結婚後由沉默寡言變得開心活潑,問德斌是否結婚 ...


嘩!黃德斌好似知道啲嘢咁。


黃德斌同龔嘉欣(Katy)到尖沙咀出席品牌活動,期間德斌笑容滿面,Katy指對方結婚後由沉默寡言變得開心活潑,問德斌是否結婚後每朝瞓醒都變得更開心?他笑說:「咁呢樣嘢永遠都要保持嘅!(稱呼唔同咗?)唔知有咩分別喎!都咁多年!(以前都係叫老公?)哈哈哈!」

Katy笑言以為今日德斌會派利是,即被德斌笑她「好狼」,未到新年已要𢭃利是,Katy表示對方睇住自己大,合作《愛·回家》時已飾演自己阿哥,現在看着對方成家立室,德斌說:「聽講你都就快成家立室!」嚇得Katy即澄清:「咪亂傳呀!我唔急!」德斌再狙擊:「你夠膽話你冇人追?Katy說:「近排冇!如果唔係,打風屋企水浸唔會冇人幫都係叫鄰居幫手。(有冇單身男士?)冇呀!鄰居都係夫妻,或者係婆婆,可能要等佢哋啲孫大,身邊朋友的確有介紹畀我,不過依家好忙,得閒先」

她表示近日忙於拍攝TVB新劇《殺手》,昨晚拍攝一場危坐19樓天台邊的戲份,雖然有威吔保安全,但畏高的她嚇到險標淚,之後亦會繼續有在天台打交的戲份。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!