掃呢頁CODE去手機

2018年9月12日 星期三

胡子彤:猴擒!胡子彤主動飛撲歐鎧淳 __,歐鎧淳,胡子彤,

勁好似想撲埋去~藝人胡子彤與飛魚女友歐鎧淳(Stephanie)、陳家樂及衛詩雅早前為「揹水一戰2019」拍攝宣傳照,以「為愛而一」為主題。Steph ...


勁好似想撲埋去~


藝人胡子彤與飛魚女友歐鎧淳(Stephanie)、陳家樂及衛詩雅早前為「揹水一戰2019」拍攝宣傳照,以「為愛而一」為主題。Stephanie與子彤罕有地以情侶檔上陣,現場工作人員笑子彤的助跑動作似想飛撲向在場內準備的女友,Stephanie聽言即笑說:「佢咁有型,唔使佢主動我都會撲埋佢度!」子彤聽言都忍俊不禁,即場展現自信笑容。

至於同公司的陳家樂與詩雅表現合拍,當家樂認真擺出多個跑步的甫士,詩雅在旁說:「我哋之間就係缺乏咗愛,只能做好友,希望呢個以愛做主題嘅活動可以為我哋添一啲愛!」家樂立即補充指自己喜歡詩雅這高度,顯得自己更Man,更大方展示二人最萌身高差。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!