掃呢頁CODE去手機

2018年9月9日 星期日

【爆相爆片】巴士座椅沾糞便 乘客:好離譜 __,爆相爆片,

「針就聽得多,屎就第一次見!」讀者謝先生,中午12點半在黃大仙沙田坳道登上一部268C九巴往元朗。他走到上層搵位,當時車廂幾乎滿座,見到巴士右邊尾二行 ...


「針就聽得多,屎就第一次見!」讀者謝先生,中午12點半在黃大仙沙田坳道登上一部268C九巴往元朗。他走到上層搵位,當時車廂幾乎滿座,見到巴士右邊尾二行有位,連忙走近進佔。不料越行越臭,走到座位前,原來座椅和車身也沾有糞便,地下有報紙掩住其餘的糞便,中人欲嘔。



謝生不肯定那是人糞或是動物糞便,但認為「物主」極不負責任,「肚屙可以叫車長停車,就算忍唔住,都應該話番畀車長聽,睇下點處理。好離諎,公眾地方嚟嘛。」由於趕時間,謝生沒有轉車,唯有掩住鼻子,到其他座位坐,一直到元朗總站。他說:「針都誇張啦,依家係屎喎!」



你敢爆,我敢獎! 立即WhatsApp《蘋果》24小時爆相爆片熱線致電:63836568





座椅和車身也糞便。 座椅和車身也糞便。

鍾意就快D Share啦!