網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月8日 星期六

《延禧攻略》:富察皇后角色被搶!秦嵐照爭拍《延禧》續集 __,《延禧》,延禧攻略,秦嵐,

你哋班人真係大膽!!內地熱播劇《延禧攻略》紅透兩岸三地,有鐵紛着迷到走去翻查乾隆嘅歷史書,發現有兩張清代妃嬪相中人,同藝人林盛斌(Bob)及王祖藍生得 ...


你哋班人真係大膽!!


內地熱播劇《延禧攻略》紅透兩岸三地,有鐵紛着迷到走去翻查乾隆嘅歷史書,發現有兩張清代妃嬪相中人,同藝人林盛斌(Bob)及王祖藍生得好似樣!連Bob同祖藍都覺得似,仲搞笑地話如果開拍續劇希望有份拍,祖藍直頭舉手話想演「富察容音」!

而喺劇中飾演富察皇后嘅秦嵐,知道祖藍想搶佢個皇后之位,竟然留言:「既然大家都搶着演皇后,如果有續集,本宮不跟你們搶,皇上的角色留給我就好了……」唔少粉絲紛紛留言,話無論開拍幾多套續劇,都取代唔到秦嵐飾演富察皇后咁入型入格!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!