掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

黎瑞恩:激到差啲喊!黎瑞恩爆阿仔神級駁嘴 __,黎瑞恩,

小恩子自爆錄新歌時喊到豬頭咁!歌手黎瑞恩(小恩子)到電台宣傳新歌《如果我有事》,她認為歌詞很感動:「好羡慕,個男人好愛你,愛到自己就死都要氹你開心,S ...


小恩子自爆錄新歌時喊到豬頭咁!


歌手黎瑞恩(小恩子)到電台宣傳新歌《如果我有事》,她認為歌詞很感動:「好羡慕,個男人好愛你,愛到自己就死都要氹你開心,Sweet得嚟又好sad。錄音嗰時我喊到豬頭咁,幾個男人嚇到問我有冇事。一喊就錄唔到,嘥晒啲鐘錢,over budget到爆。」她笑言要到泰國才順利錄完,因為當地錄音室外很多人揼骨,要快些唱完去揼骨。

畀阿仔搞到笑

問到在家可試過喊?她笑說曾被仔女激到幾乎喊,幸好次數不多:「嬲到有啲想爆,又要諗到好完美嘅答案去解決問題,其實父母真係絞盡腦汁,轉數會快啲。依家駁嘴嘅程度唔係以前嗰啲,有次我鬧我個仔,我話『你係唔係人?』佢話『爹哋係人,你係人,我係你哋生嘅,我唔係人咁係咩?』我即刻笑咗出嚟,鬧唔到啦。」

被導演寸

小恩子自言有時不夠專業,因為一喊就變聲,而拍MV時同樣一聽到音樂即喊:「依家我啲演技OK。(好過當年拍戲?)好好多,我記得當年喺無綫拍古裝劇嘅最後一場戲,個導演寸我話我嗰日先開始入戲,簡直想死!」她坦言年紀漸增,人生履歷多了,加上有小朋友就不能不認真。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!