網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月15日 星期六

區永權:區永權讚黃翠如靚女 洪永城火速留言寸爆 __,區永權,洪永城,翠如,黃翠如,

不過就算佢哋點互窒都仲係咁Friend~~嚟到周未,唔少打工仔終於可以休息一下,不過呢日藝人區永權(Albert)就照樣要開廠,佢仲喺錄影前去咗公司C ...


不過就算佢哋點互窒都仲係咁Friend~~


嚟到周未,唔少打工仔終於可以休息一下,不過呢日藝人區永權(Albert)就照樣要開廠,佢仲喺錄影前去咗公司Canteen歎番個燒味飯。佢喺社交網為呢碟燒味飯拍照留念,之後仲甫出一張同靚女嘅合照,並留言:「公司Canteen除咗啲燒味好味之外,原來遇到啲女仔嘅賣相,都幾OK㗎噃!」

究竟佢遇到邊位靚女咁開心?就係同佢由有線識到依家嘅黃翠如佢甫出二人合照,獲同兩位相當老友嘅洪永城留言,寸翠如唔係靚女:「估唔到你嘅品味都....」至於翠如亦有回應反擊:「都好高質。」佢哋三個隔空都可以互窒咁有火花,不愧為合作無間嘅好拍檔。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!