網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月18日 星期二

打風:山竹破窗嚇傻翠如 蕭正楠回魂火鍋冧番 __,正楠,翠如,黃翠如,蕭正楠,

黃翠如大談颱風「山竹」襲港期間的驚險經歷,幸得男友蕭正楠悉心照顧。無綫花旦黃翠如在銅鑼灣以斜膊裝出席活動。談及颱風「山竹」襲港,她表示屋企也遭殃:「嗰 ...


黃翠如大談颱風「山竹」襲港期間的驚險經歷,幸得男友蕭正楠悉心照顧。


無綫花旦黃翠如在銅鑼灣以斜膊裝出席活動。談及颱風「山竹」襲港,她表示屋企也遭殃:「嗰日十號風球,初時有半棵樹飛咗埋個窗撞到嘭嘭聲,後來有舊磚打爛咗玻璃個窗係咁震,我哋仲用手頂住個窗,諗番都覺得好危險、好傻。之後搬走咗窗邊嘅嘢,個窗好近廚房,我驚會冇嘢食,就衝去攞咗袋麵包坐喺角落度等,之後就瞓着咗。」

問可有趁「山竹」與男友蕭正楠患難見真情?黃翠如笑說:「佢好好,我攞咗袋麵包之後就坐喺地下瞓着咗,醒嗰陣就見佢喺度執緊嘢、抺緊嘢、掃緊地,好感動、好感激佢,我嘅意識只係驚肚餓,我醒咗佢就準備啲嘢打邊爐,時間啱啱好。」

黃翠如又指打破了的玻璃窗還未找到人修理,相信因有不少人也爛了玻璃,也擔心中秋節再有颱風,經過今次會為屋企多儲啲糧食。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!