網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月23日 星期日

【融入家中】女友張馨月胞弟江蘇娶老婆 林峯接新娘儀式搶焦點 __,張馨月,林峯,

 (微博圖片)
林峯今年3月被傳背住吳千語同27歲34D大陸女模張馨月撻着,其後林峯承認同拍拖5年嘅吳千語分咗手,但未有承認同張馨月戀情。不過,佢哋兩個不時被發現出雙 ...


林峯今年3月被傳背住吳千語同27歲34D大陸女模張馨月撻着,其後林峯承認同拍拖5年嘅吳千語分咗手,但未有承認同張馨月戀情。不過,佢哋兩個不時被發現出雙入對,而林峯堂妹林夏薇亦透露曾經見過未來「阿嫂」。



原來林峯早已經融入張馨月家中,噚日張馨月弟弟喺江蘇鹽城娶老婆,林峯都有現身婚禮,喺張馨月弟弟接新娘嗰陣,林峯仲企埋一邊笑晒口㖭。噚日有網民喺微博上載咗段片,片中清楚見到林峯喺度,網民留言話:「今天看到一朋友發的!林峰(峯)沒看錯啊!就是林峰(峯)本人!今天在鹽城参加朋友婚宴,男神真的一點都沒變!太帥了。」另外,亦有另一網民貼咗一對新人同林峯合照,留言話:「林峰(峯)現身婚禮。」



其實張馨月噚日都有喺微博貼咗多張弟弟嘅結婚相及新房嘅相,但就刻意避咗唔影埋林峰。張馨月留言話:「祝弟弟新婚快樂,早生貴子,姐姐為你布(佈)置的婚房,希望你喜歡,永遠愛你!」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片) 林峯噚日喺江蘇出席女友張馨月細佬婚禮。(微博圖片) 林峯噚日喺江蘇出席女友張馨月細佬婚禮。(微博圖片)
張馨月為一對新人佈置新房。(微博圖片)

張馨月為一對新人佈置新房。(微博圖片)
接新娘時林峯原來笑笑口企喺側邊。(微博圖片)

接新娘時林峯原來笑笑口企喺側邊。(微博圖片)
張馨月影細佬婚禮,但唔見林峯。(微博圖片)

張馨月影細佬婚禮,但唔見林峯。(微博圖片)
張馨月弟婦。(微博圖片)

張馨月弟婦。(微博圖片)

鍾意就快D Share啦!