網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月28日 星期五

謝芷倫:謝芷倫被消失!網民擔心離開《愛.回家》 __,愛.回家,謝芷倫,

《愛.回家》演員出席活動,但有網民發現台上嘅布景板竟然冇謝芷倫!處境劇《愛.回家之開心速遞》好評如潮,其中飾演「Mandy」嘅謝芷倫(Jan)同馬貫東 ...


《愛.回家》演員出席活動,但有網民發現台上嘅布景板竟然冇謝芷倫!


處境劇《愛.回家之開心速遞》好評如潮,其中飾演「Mandy」嘅謝芷倫(Jan)同馬貫東嘅感情線亦深受觀眾喜愛。不過,日前劇組出席活動時,有網民就留意到台上嘅布景板唔見有Jan嘅身影,相反,除了「熊氏」一族如呂慧儀、許家傑等角色「板上有人」,馬貫東自己一人都有份,咁點解係Jan冇咗呢?網民都即刻紛紛喺討論區留言戥Jan唔抵,覺得應該加番佢落宣傳照,更有人表示驚Jan係準備離開劇組而「被消失」!

雖然網民反應熱烈,不過Jan心情就未有受到影響,佢仲喺社交網大晒當日活動花絮相,仲留言分享同台下觀眾互動嘅趣事:「話說當天有個小女孩好喜歡我條裙,話係公主裙,要爸爸買畀她。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!