掃呢頁CODE去手機

2018年9月4日 星期二

「阿女好少聽我嘅歌」 __,

華仔太太朱麗倩和囡囡一直低調,但相信會捧華仔個唱。資料圖片
華仔昨日心情大好,問到昨天是開學日,有否接囡囡劉向蕙放學?他風騷地說:「就係知你哋會問呢啲,所以搞晒你哋嚟呢度,唔好搞我個女,今早我好似Batman咁 ...


華仔昨日心情大好,問到昨天是開學日,有否接囡囡劉向蕙放學?他風騷地說:「就係知你哋會問呢啲,所以搞晒你哋嚟呢度,唔好搞我個女,今早我好似Batman咁,冇人發現我入過學校。」至於開騷時家人會否捧場?華仔說:「點會唔嚟,用吓腦」問到囡囡是否真的會捧場?華仔說:「點知佢睇唔睇,問吓佢先,唔好理我啦,好難正面一一解答各位。」

對於近日連黎明都將囡囡相片放上網,華仔表示不會效法:「我唔會,唔習慣,自己(放相上網)都好少。」再追問太太朱麗倩及囡囡會否睇足20場?華仔大賣關子:「到時你哋睇吓,不過阿女好少聽我嘅歌。」




鍾意就快D Share啦!