掃呢頁CODE去手機

2018年9月3日 星期一

鄭俊弘:【雙喜臨門】鄭俊弘自爆「親生仔」月中出世 __,鄭俊弘,

鄭俊弘同林穎彤出席活動時自爆「親生仔」會喺月中出世。無綫bigbigchannel舉辦《夏日VR明星決戰》,星夢娛樂的鄭俊弘、林穎彤等五人勇奪團隊總冠 ...


鄭俊弘同林穎彤出席活動時自爆「親生仔」會喺月中出世。


無綫big big channel舉辦《夏日VR明星決戰》,星夢娛樂的鄭俊弘、林穎彤等五人勇奪團隊總冠軍,贏得三萬元獎金。鄭俊弘與林穎彤笑說每人有六千元獎金,原本打算去長洲遊玩,但因登革熱作罷,惟有改為大吃一餐兼請老闆何哲圖吃生日飯。

用咗好多心血

事隔年多在月中再出唱片的鄭俊弘可謂雙喜臨門,他說:「希望成績好,因為呢隻碟有好多歌係自己創作,所以呢隻碟更似自己嘅『親生仔』,用咗好多心血好期待。」

林穎彤邀歌

林穎彤透露現在開始錄歌,預計明年推出新歌,她亦趁機請師兄鄭俊弘為她寫歌,鄭俊弘說:「可以,但係我要同你傾吓你鍾意咩曲風,自己都未試過寫歌畀人。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!