網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

張景淳:告別!張景淳歷盡人事變變遷 __,張景淳,

真‧告別!藝人張景淳近期因要專注拍攝劇集,所以要離開主持十年嘅無綫節目《文化新領域》,日前景淳同一眾主持莊思明、彭慧中同埋焦浩軒錄影完最後一集後,即紛 ...


真‧告別!


藝人張景淳近期因要專注拍攝劇集,所以要離開主持十年嘅無綫節目《文化新領域》,日前景淳同一眾主持莊思明、彭慧中同埋焦浩軒錄影完最後一集後,即紛紛拍照留念:「我算係《文》第二代主持人,由08年尾開始主持到依家,中間見到好多人出出入入。(大家知唔知你走?)彭慧中就一早知嘅,但莊思明同焦浩軒就係錄嗰日先知,大家都唔捨得,我都唔捨得大家,我睇住莊思明、彭慧中同埋焦浩軒入嚟呢個節目,見住佢哋由新人入嚟到變得好能幹,佢哋幾個真係我帶大。」

景淳話雖然唔捨得,但就冇喊,話覺得離開《文》有種畢業嘅感覺,他說:「真係好感謝呢個節目,佢養咗我咁耐,每一個低潮都陪我。監製由訓練班睇住我,我都好唔捨得,依家好似有種畢業嘅感覺,正式完成一個階段去做另一樣嘢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!