網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月14日 星期五

宋熙年:有感而發 兩星期新手媽媽宋熙年嘆長路漫漫 __,宋熙年,

媽媽加油!宋熙年加油!藝人宋熙年(Sarah)早前為老公陳智燊(Jason)誕下囝囝,呢日佢更新社交網,分享做咗2個星期新手媽媽嘅感受。佢晒出一張之前 ...


媽媽加油!宋熙年加油!


藝人宋熙年(Sarah)早前為老公陳智燊(Jason)誕下囝囝,呢日佢更新社交網,分享做咗2個星期新手媽媽嘅感受。佢晒出一張之前佗B時嘅孕照,並用英文留言講述自己嘅心路歷程。

佢提到話明白做媽媽嘅路唔係好似喺公園散步咁簡單,而係漫漫長路,懷孕只係呢條路嘅開始。佢續指產後呢幾個星期好有挑戰性,而佢已經為餵人奶及不眠不休照顧BB做好準備,但原來仲有好多生B前未預計過嘅問題,包括產後腫脹、抑鬱情緒、賀爾蒙失調及傷口恢復等等。雖然要面對咁多問題,不過佢就表示當抱住BB,老公又攬住自己嘅時候,就覺得一切都值得。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!