掃呢頁CODE去手機

2018年9月2日 星期日

工藤佑采:工藤佑采有投訴 楊思琦咁樣講… __,工藤佑采,思琦,楊思琦,

楊思琦話佢選港姐嗰陣都好落力練舞。藝人楊思琦、麥長青與顏子菲到沙田為有份參演的手語劇集宣傳。談到應屆落選港姐的工藤佑采,投訴受訓時1星期要排4隻舞,感 ...


楊思琦話佢選港姐嗰陣都好落力練舞。


藝人楊思琦、麥長青與顏子菲到沙田為有份參演的手語劇集宣傳。談到應屆落選港姐的工藤佑采,投訴受訓時1星期要排4隻舞,感覺難適應,思琦坦言:「其實我冇時間留意今屆港姐,不過印象中參選時係要學好多嘢,冇跳開舞係困難啲,不過嗰時我哋好努力去練,一排位就上咗身。(叫淘汰咗嘅佳麗繼續表演好殘忍?)我唔知依家嗰啲點睇,但我哋以前有得再表演都好開心。」

擁有小學教師資格的思琦表示有興趣教小朋友:「當年只係試過實習,不過依家工作忙,屋企亦有囡囡等住我教。(諗過開教育課程?)有諗,但其實師資都係問題,我1個人搞唔掂,所以暫時唔會啦。」提到她日前發燒至104度要到醫院求診,她說:「屋企支探熱針壞咗,所以搞到見暈,咁遲先發現高燒,尋日我仲返咗內地做嘢,好彩過到關,依家雖然退咗燒,但見嘢都有啲唔清楚,要休息吓。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!