網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月11日 星期二

《都市閒情》:《都市》停播 彭慧中宋芝齡姚嘉妮等安排 __,《都市閒情》,嘉妮,姚嘉妮,宋芝齡,彭慧中,

《都市閒情》主持彭慧中(左起)、宋芝齡和姚嘉妮未知節目如何改革,正等待無綫安排。對於無綫長壽節目《都市閒情》將會停播,而無綫高層余詠珊亦表示會改革節目 ...


《都市閒情》主持彭慧中(左起)、宋芝齡和姚嘉妮未知節目如何改革,正等待無綫安排。


對於無綫長壽節目《都市閒情》將會停播,而無綫高層余詠珊亦表示會改革節目,主持之一的彭慧中回覆東網時說:「我真係睇到網上啲報道先知。(有冇收到通知你會繼續做新節目?)我都係等通知咋,希望繼續有工開。(會唔會覺得可惜?節目有20幾年歷史。)節目真係好深入民心,但如果公司真係有新嘅安排,都係為節目做到最好。」

而另一位主持姚嘉妮則說:「其實我知道嘅嘢唔多!因為公司都未同我哋講!反而消息都係從報章知道!亦冇收到消息我會冇得做!我諗公司都會好快通知我哋!希望一直支持都市閒情嘅觀眾繼續支持我哋」

至於另一主持宋芝齡對《都巿閒情》將會停播,她說:「我都係啱啱睇到報道,未知公司有啲咩方向,但節目都係如常拍攝,同平時一樣,我照舊負責星期一、三嘅節目。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!