掃呢頁CODE去手機

2018年9月20日 星期四

謝天華宣佈老婆陀女 曾志偉認投資開酒店 __,志偉,謝天華,曾志偉,

謝天華前晚話老婆第二胎係B女,一班好兄弟齊齊恭賀佢湊個好字。
謝天華前晚話老婆第二胎係B女,一班好兄弟齊齊恭賀佢湊個好字。曾志偉、鄭伊健、陳小春、謝天華、林曉峰、錢嘉樂同倉田保昭等前晚到沙田出席電影《黃金兄弟》首 ...


曾志偉、鄭伊健、陳小春、謝天華、林曉峰、錢嘉樂同倉田保昭等前晚到沙田出席電影《黃金兄弟》首映禮,獲好友洪金寶、高麗虹、鍾鎮濤、李若彤、袁潔瑩同吳鎮宇等撐場。謝天華4月嗰陣公佈太太又有喜,佢喺活動上話:「嚟緊屋企會再多個新成員,今次係粉紅色嘅。」身邊一班兄弟恭喜完天華湊個「好」字後,導演錢嘉樂就點名天華片酬收得貴,仲叫佢拍第二集唔好收得咁貴,天華笑住話:「因為我對白講得少,除開就係最貴。」



曾志偉喺橫店開兩間酒店,好有錢呀!

曾志偉喺橫店開兩間酒店,好有錢呀!

志偉投資酒店

另外,講到陳百祥(阿叻)大爆志偉係「橫店富豪」,有間投資7億嘅酒店就快開幕,加埋周邊嘅地,總值近40億人仔,但志偉就「發咗達唔理人」,冇請佢出席《黃金兄弟》首映。志偉回應話:「佢唔得閒嚟,就會話我冇打㗎喇!上次話我幾廿億買酒店,同佢畀貼士一樣,係唔可信㗎!」問到係咪做咗橫店首富?志偉笑住話:「做咗我仲使做咩?梗係唔係」不過,志偉就承認係開酒店,但自己只佔少少股份:「因為橫店我哋拍戲成日都會住,買一兩間,朋友拍戲都會住嗰度。係咁上下啫!」

撰文:馮仁昭




鍾意就快D Share啦!