網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月21日 星期五

馬浚偉:【做硬校草】馬浚偉讀北大不停畀女圍 __,馬浚偉,

好有恒心。藝人馬浚偉早前成功報讀北京大學嘅EMBA課程,呢日佢重返校園終於都可以再試吓做學生嘅感覺,心情興奮嘅佢一早訂造晒校服書包等日用品,仲喺微博晒 ...


好有恒心。


藝人馬浚偉早前成功報讀北京大學嘅EMBA課程,呢日佢重返校園終於都可以再試吓做學生嘅感覺,心情興奮嘅佢一早訂造晒校服書包等日用品,仲喺微博晒相同大家分享佢嘅校服Look:「穿上自訂校服帶着新書包戴上校徽在北京大學校園騎共享小黃車,我今天做了!」見到馬浚偉着得咁整齊,有網民提醒佢話依家北大學生唔興着「正裝」,佢就話係專登咁着,就係為咗可以搵番做學生嘅感覺!唔少網民都留言讚佢靚仔有型,仲話佢嘅出現一定穩坐北大校草級風雲人物,隨時日日都會畀大量粉絲包圍,馬浚偉搞笑留言回覆話唔怕,佢會踩住單車實唔怕畀人包圍。雖然馬浚偉咁講,不過短短一日已經有唔少女學生喺微博晒出同佢合照嘅戰績,睇嚟馬浚偉都會要認真諗吓辦法先掂。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!