掃呢頁CODE去手機

2018年9月27日 星期四

自認宅女最愛煲宮廷劇 __,

猷君(左)及猷亨都用自己的方法照顧妹妹超欣。
何超欣相對其他家姐、哥哥,私隱度甚高,從未有公開的社交網帳號的她表示:「我有玩fb、Ig,但係冇publicaccount,我淨係去睇,唔會發表任何嘢 ...


何超欣相對其他家姐、哥哥,私隱度甚高,從未有公開的社交網帳號的她表示:「我有玩fb、Ig,但係冇public account,我淨係去睇,唔會發表任何嘢。」被笑生活似「宅女」的她,原來自小愛看金庸小說,更是個宮廷劇迷:「《延禧攻略》都睇到50幾集,唔係睇佢哋勾心鬥角,最鍾意睇佢哋setting、背景,宮殿、衫同成個歷史,唔同朝代都鍾意。」

超欣更大爆家姐超盈也是宅女:「我哋會一齊煲美劇、買吓零食,都係private、宅女啲。」超欣覺得家姐與兩位哥哥都甚為疼錫她:「家姐成日帶我去啲國際啲場合,放假會嚟探我,睇佢去debutante(成人禮舞會)。」至於兩個哥哥,猷亨照顧她在英國的生活,而猷君就是出名的「妹控」,超欣直言:「我同佢好sweet,佢去拉小提琴、打網球、snowboarding,我都會跟住去學。」將來揀男友會否都要似兩個阿哥,她即笑言:「唔知道,我又未拍過拖。」問到揀男友條件,她害羞說:「對呢樣嘢冇乜idea,過到爹哋、媽咪、家姐同阿哥嗰關就得。」




鍾意就快D Share啦!