掃呢頁CODE去手機

2018年9月30日 星期日

【兩度求婚】與細十歲商人秘戀十二年 薛家燕獲仔女支持 __,家燕,薛家燕,

(資料圖片)
薛家燕喺84年同生意人石保慶結婚,婚後生咗三子女就淡出娛樂圈,專心相夫教子,惜於95年離婚,家燕姐復出工作,接job接到手軟。今年係家燕姐入行60年, ...


薛家燕喺84年同生意人石保慶結婚,婚後生咗三子女就淡出娛樂圈,專心相夫教子,惜於95年離婚,家燕姐復出工作,接job接到手軟。今年係家燕姐入行60年,連日嚟佢亦忙於宣傳同籌備喺12月舉行嘅演唱會。



一直專心工作嘅家燕姐,鮮有戀情傳出,只係喺04年承認同電腦工程師Andy Chan發展一段姊弟戀,可惜呢段戀情維持咗一年就無疾而終。



日前家燕姐接受《蘋果》訪問,嗰陣問佢有冇恨搵番個伴侶,佢話:「我都唔夠時間做嘢,有時夜晚餐飯都凌晨兩點幾先食,要搵個伴,唔通兩點幾食完,三點幾先見佢,個個都走人。每日開心,有好多朋友就夠」(新聞連結: https://bit.ly/2xKwTbP )



不過今日有周刊報道話,原來家燕姐有一個拍咗拖12年嘅男友,因為家燕姐好珍惜呢段感情,所以保密功夫一直做得好好,報道仲話對方比家燕姐年輕10幾年,係一個去咗上海從商嘅香港人。家燕姐話大家冇年齡隔膜,好傾得埋,完成演唱會之後,家燕姐會減少工作,抽多啲時間陪男友。



報道仲話對方曾經兩度求婚,但家燕姐就冇表態,一來因為年紀相距、二來上一段婚姻仍然有陰影,搞到家燕姐曾一段放棄呢段感情,大家做番好朋友,不過對方俾佢嘅關心同愛護,所以即使見面時間唔多,但係都享受到被愛嘅感覺。



至於家燕姐大女石祐珊就表示支持媽咪戀情:「他們會繼續低調處理感情。希望大家可以俾啲空間佢哋。謝謝各位關心。」





精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(資料圖片) 家燕姐嘅仔女好支持媽咪有新戀情。 (資料圖片) 家燕姐嘅仔女好支持媽咪有新戀情。 (資料圖片)

鍾意就快D Share啦!