掃呢頁CODE去手機

2018年9月18日 星期二

打風:山竹襲港:狗場夷平 女場主驚述恐怖風劫一幕 __,山竹襲港,

狗場在風災後夷為平地。(林耀康攝)「山竹」吹襲本港,大埔狗場被夷為平地,姓洪男場主命危,洪太今日(18日)在醫院接受訪問稱,其夫以前在職業訓練局教書, ...


狗場在風災後夷為平地。(林耀康攝)


「山竹」吹襲本港,大埔狗場被夷為平地,姓洪男場主命危,洪太今日(18日)在醫院接受訪問稱,其夫以前在職業訓練局教書,約3年前成立「老有所依動物村」,狗場在2個半月前搬到大埔元嶺,建築物由鐵支架及鐵皮搭成,滿以為非常穩固,詎料遇到風災不堪一擊。

洪太憶述事件仍猶有餘悸指:「當時我喺房,佢(丈夫)喺廳,突然有一陣好強嘅風,我當時已經feel到有唔妥,抱着隻史納莎想落地,已經落唔到,我連人帶床被拋起,間屋反咗,我畀張床冚住,上面有啲嘢跌落嚟,好彩張床擋住咗。」一切來得極為突然,當她回過神來時,發現自己已被拋出狗場範圍,跌落在旁邊的河流,她即時驚慌得大叫求救,惜一直得不到丈夫的回應。她坦言:「我當時畀啲水浸住,水位愈來愈高,我好驚頂唔住,即刻打電話搵朋友幫手。」

救援人員於半小後趕到,先將她救出,她立即望向丈夫所在位置,發現他被壓在雜物堆下,旁邊有兩隻金毛尋回犬守在身旁。洪太透露,丈夫疑被硬物擊中,腦部疑出血及斷4條肋骨,頸椎移位,已進行腦掃描,現時腦壓穩定,對旁人說話有反應,不過仍未脫離危險期。

洪太又指,狗場本來養了24隻狗,有一隻唐狗疑太驚慌走失,友人正在現場搜尋牠的下落,另有一隻洛威拿則被重物砸傷,已送到獸醫診治,其餘的22隻狗則被不同友人接回家照顧,她稍後會把所有狗接回照料,堅定地道:「當然要接佢哋返嚟,佢哋係我屋企人,係我同洪生嘅仔女。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!