掃呢頁CODE去手機

2018年9月22日 星期六

【突然缺席活動】又傳劉愷威楊冪離婚兩年 劉丹:多鬼餘! __,劉丹,劉愷威,楊冪,

(微博圖片、資料圖片)
最近結婚4年的劉愷威、楊冪又傳出婚變,有指疑似劉愷威新歡的富家女Britney,喺網站中爆出劉、楊已離婚兩年。(相關新聞:https://bit.ly ...


最近結婚4年的劉愷威、楊冪又傳出婚變,有指疑似劉愷威新歡的富家女Britney,喺網站中爆出劉、楊已離婚兩年。(相關新聞: https://bit.ly/2zmXywy )



今日劉愷威嘅爸爸劉丹(丹爺),本來應該要同一眾《愛.回家之開心速遞》嘅演員,出席中秋活動,不過丹爺就冇出現,而公關則表示佢係因為突然有事而缺席,一度引起懷疑,以為佢係要避開個仔同新抱婚變傳聞,所以唔現身。劉丹今日回應傳媒,對於個仔劉愷威被大陸傳媒指疑似暗撻富家女Britney,有人覺得劉丹為咗避席所以今日唔出席活動,劉丹有啲勞氣咁話:「多餘,真係多鬼餘,我唔講」問到點解唔出席活動?劉丹話:「我唔係成日出活動㗎,我今日有事咪唔去囉。」



另外,喺劇中飾演送水輝嘅許家傑,表示《愛》o依家已440集,而當知道會添食多100集(共540集)時,覺得好開心,佢表示同大小姐林淑敏感情線可以繼續發展落去之餘,仲透露高層曾勵珍都希望劇集可超越《真情》,不過最重要嘅都係睇丹爺:「最緊要精神領袖丹爺身體健康同肯繼續拍。」



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(微博圖片、資料圖片) 劉愷威被指疑似暗撻富家女Britney(微博圖片) 劉愷威被指疑似暗撻富家女Britney(微博圖片)
對於劉愷威同楊冪俾人話已離婚2年,丹爺就話:「真係多鬼餘」(資料圖片)

對於劉愷威同楊冪俾人話已離婚2年,丹爺就話:「真係多鬼餘」(資料圖片)
《愛.回家之開心速遞》一眾演員,今日出席中秋活動

《愛.回家之開心速遞》一眾演員,今日出席中秋活動
許家傑話《愛》劇添食多100集,覺得好開心

許家傑話《愛》劇添食多100集,覺得好開心

鍾意就快D Share啦!