掃呢頁CODE去手機

2018年9月9日 星期日

鍾嘉欣:產後首「現身」!鍾嘉欣面尖尖零走樣 __,嘉欣,鍾嘉欣,

鍾嘉欣坐月拍片,仲係佢產後首次公開「現身」添!藝人郭晉安、楊怡、林文龍及周勵淇等出席劇集《再創世紀》宣傳活動,有份客串的鍾嘉欣及李婉華則越洋拍片支持, ...


鍾嘉欣坐月拍片,仲係佢產後首次公開「現身」添!


藝人郭晉安、楊怡、林文龍及周勵淇等出席劇集《再創世紀》宣傳活動,有份客串的鍾嘉欣及李婉華則越洋拍片支持,剛再做媽咪的嘉欣拍攝這短片時正在坐月,更是她產後首「現身」!穿上牛仔褸的她相當精神又面尖尖,身形也沒有走樣,她說:「我其實呢係偷偷哋竄出嚟,因為我坐緊月呀!今次劇組嚟溫哥華取景,畀機會我再拍劇,生完大女Kelly之後,都有一年幾冇拍戲。另外要多謝文龍,我哋12年前拍《法證先鋒》系列,依家大家都成為父母,能夠再合作演戲好開心,佢好有耐性,畀到我好多推動力同信心我做到最好。」而鏡頭後不時出現BB聲,相信是Kelly見媽咪拍片感到好奇!

而李婉華表示很高興再次拍無綫劇,多謝監製畀機會:「今次主要同林文龍、鍾嘉欣合作,我十幾年冇拍戲,都想過吓戲癮,我哋喺溫哥華拍攝,大家拍完都唔捨得,去咗好多靚地方同餐廳拍攝,相信觀眾睇完會更認識溫哥華。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!