網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月14日 星期五

【再做老豆】周永恒接妻兒出院:望住個仔,掛住兩個女! __,周永恒,

去年底阿Yu同周永恒正式離婚,但離婚未夠一年,周永恒唔只再婚,娶內地女友陳薇,日前仲第三度做老豆,Britni為佢一索得男。尋日有人見到周永恒喺醫院會 ...




去年底阿Yu同周永恒正式離婚,但離婚未夠一年,周永恒唔只再婚,娶內地女友陳薇,日前仲第三度做老豆,Britni為佢一索得男。

尋日有人見到周永恒喺醫院會計處排隊埋單,本刊去到見到佢接兩母子出院,老婆卸貨,佢就負責抱實同佢餅印一樣嘅囝囝。

問佢有冇入產房陪老婆,佢就話:「本來老婆順產,現在開刀,我沒有入產房陪她,因為我怕見到血。」

同前妻阿Yu所生嘅兩個女分別叫信希同愛希,而出世重七磅四安士嘅囝囝,個名叫周聖恩。

早排佢接受訪問,聲淚俱下咁話好掛住幾年冇見,同前妻阿Yu所生嘅兩個女,依家再為人父,話望住個,掛住兩個女。

「我見到BB的時候,就想起兩個女出世時的樣子,好掛住佢哋,因為囝囝個樣好似家姐愛希,BB很可愛,帶給我很多回憶,看著新生BB來臨那刻,世界好像停頓了。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!