網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月4日 星期二

謝安琪:激讚麥浚龍搞笑 謝安琪仲起埋朵! __,

Kay幫Juno改名叫「幽默浚龍」!藝人謝安琪(Kay)和麥浚龍(Juno)出席潮流品牌開幕,期間Kay讚Juno幽默,並幫他改名做「幽默浚龍」,之後 ...


Kay幫Juno改名叫「幽默浚龍」!


藝人謝安琪(Kay)和麥浚龍(Juno)出席潮流品牌開幕,期間Kay讚Juno幽默,並幫他改名做「幽默浚龍」,之後自己就笑不停。受訪時她笑言:「佢好搞笑,呢個名都太搞笑,我控制唔到自己。(例如佢做過咩嚟?)佢平時唔係咁cool,佢好好笑,男人要有幽默感,佢就有。」Juno就話自己是「冷幽默感」。問到Juno還是老公張繼聰搞笑啲?Kay表示:「唔同類別,佢係冷笑話,張生就係肢體動作,演繹啲笑話。」

兩人又透露最近合作推出合輯,當中會有兩人的合唱歌,亦會有各自的歌,當中兩人各自飾演董折及蒲銘心,他們用音樂來串聯,演繹纏繞一生的愛情故事。提到兩人的《羅生門》很受歡迎,問到今次再有合唱歌可有壓力?Juno表示:「冇,今次同上次好唔同,製作模式都好唔同,係市場好少有,所以冇壓力。(會唔會有意做成音樂劇?)之前有人提議過想做電影,但用音樂、文字、映象都係去講故事,今次創作作為歌手同製作人係想行前一步去改變。」

另外,講到新一年開學,問到Kay可有湊囝囝番學?她表示囝囝已11歲,剛讀中一:「佢好大個啦,開始尊重佢成長,唔想佢因爲我嘅工作令佢受多咗眼光,成長已經好多壓力,尊重佢會講少啲佢,想佢多啲自己自己空間。(老公都係咁諗?)係呀。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!