掃呢頁CODE去手機

2018年9月18日 星期二

鍾欣潼:爸媽學前班!阿嬌獲網友洗版恭喜升呢人母 __,鍾欣潼,阿嬌,

阿嬌晒相放閃仲Hashtag爸媽學前班,令網友瘋狂留言恭喜佢哋!37歲的鍾欣潼(阿嬌)與32歲台灣「醫界男神」賴弘國今年5月於美國舉行百萬浪漫婚禮,婚 ...


阿嬌晒相放閃仲Hashtag爸媽學前班,令網友瘋狂留言恭喜佢哋!


37歲的鍾欣潼(阿嬌)與32歲台灣「醫界男神」賴弘國今年5月於美國舉行百萬浪漫婚禮,婚後不時喺社交網放閃,網友都好關心佢哋幾時會造人成功。今日阿嬌就喺社交網分享咗好多張同賴弘國嘅甜蜜合照,仲留言:「英國之旅 多謝有你😘😘😘 #爸媽學前班」呢個Hashtag認真不得了,大批網友都滿心歡喜問女神係咪要做媽媽,仲不停洗版恭喜佢哋!

澄清只係真人騷

其後阿嬌就留言澄清:「多謝大家咁關心我😅不過只是個真人秀(騷)啦 下次下次」,令網友大嗌失望,以為會見到「嬌二代」,仲話希望下次係現實版爸媽學前班!期待聽到阿嬌嘅好消息呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!