網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月8日 星期六

余德丞出院 醫生指短期不可做運動 __,余德丞,

余德丞表示出院後會再休養一陣子。資料圖片
余德丞表示出院後會再休養一陣子。資料圖片新一代男神余德丞上月踢波時突然昏迷送院,一度情況危殆,留醫瑪麗醫院深切治療部,幸大步檻過。他昨在Instagr ...


新一代男神余德丞上月踢波時突然昏迷送院,一度情況危殆,留醫瑪麗醫院深切治療部,幸大步檻過。他昨在Instagram貼圖報喜已經出院,留言感謝醫院的醫護人員,以及頻頻撲撲為他準備三餐的家人。

余德丞又感謝公司、友人及粉絲:「坦白講,連續咁多日面對住一樣嘅三面牆,加埋打唔開嘅窗,感覺真係好難受!希望今次之後,我嘅身體會生生性性,爭一口氣,唔好再令大家擔心。醫生話短期內唔可以做運動,相信都會係我最唔習慣。生命冇take 2,今次咁好彩有多一次機會,我一定會好好珍惜。畀啲時間等我休養多一陣,好快我就會重新出發。」

撰文:陳杰




鍾意就快D Share啦!