掃呢頁CODE去手機

2018年9月6日 星期四

吳偉豪:立即變肌!「朱凌凌」晒半裸照反被網民鬧 __,裸照,

點解畀網民鬧?因為佢自稱係排骨仔,但竟然咁好身材囉!現年只有20歲嘅「小鮮肉」吳偉豪,喺處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演朱凌凌一角而成功入屋,仲喺劇 ...


點解畀網民鬧?因為佢自稱係排骨仔,但竟然咁好身材囉!


現年只有20歲嘅「小鮮肉」吳偉豪,喺處境劇《愛.回家之開心速遞》中飾演朱凌凌一角而成功入屋,仲喺劇內不斷晒肌又同「Miss」楊秀惠水中濕吻,喺劇外仲貫徹始終玩濕身爆肌添!

最近佢放假就去咗印尼峇里享受陽光與海灘,自言暴飲暴食嘅佢喺Instagram晒出半裸相,並留言說:「大家唔洗(使)擔心,我其實冇肥到,我依然係一個排骨仔。」不過此文一出即被網友「炮轟」圖文不符,皆因佢唔只Fit到漏,八舊肌肉仲好Sharp,網民都話佢「曲線」炫耀,都唔知「排骨」點寫呀!

不過睇番佢ig前一張相,身形的確脹咗唔少,網民都話佢真係肥咗,究竟「一秒」變番肌男是怎樣煉成的?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!