掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

洪永城:孖女神拍檔拍劇!洪永城揚言要了解陳瀅 __,女神,洪永城,陳瀅,

了完解....會唔會?藝人洪永城(Tony)為無綫新劇《黃金有罪》試造型,戴了懷舊假髮,他笑言年青時很迷鄭伊健,有想過留長髮,但怕被誤會為不良少年,所 ...


了完解....會唔會?


藝人洪永城(Tony)為無綫新劇《黃金有罪》試造型,戴了懷舊假髮,他笑言年青時很迷鄭伊健,有想過留長髮,但怕被誤會為不良少年,所以最後沒有留長髮,開玩笑指:「希望呢個髮型可以吸引洗頭水廣告或者生髮廣告,哈哈!」提到在劇中與陳瀅有感情線,問到係咪好正?他反問:「正咩?了解吓佢先,之前冇合作過,只係喺公司見過,希望有合作火花。」

Tony指在公司六年,第一次拍王心慰監製的劇集,深感慶幸,又自言角色好啱自己:「我飾演70年代嘅小混混,比較囂張、好寸。(做番自己?)同我真人有反差,但又好啱自己,可能係我細個睇過近似嘅角色,總之好有發揮,係個好角色。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!