掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

吳若希:被老公背叛!吳若希嬲爆:畀我知道一啲嘢 __,吳若希,

吳若希自認對感情認真。歌手吳若希到電台宣傳新歌《為何你要背叛我》,受訪時她有感而發,重提當年被老公(當時男友)欺騙一事:「我對感情好認真,當時好似女偵 ...


吳若希自認對感情認真。


歌手吳若希到電台宣傳新歌《為何你要背叛我》,受訪時她有感而發,重提當年被老公(當時男友)欺騙一事:「我對感情好認真,當時好似女偵探咁,畀我知道一啲嘢,好記得我拍緊嘢,企喺(電視城)一廠門口不停打電話。」她直言懷孕期間面對老公仍未息怒:「我好癲、對佢好衰,試過朝早6點要食炒飯,間屋未住過都話唔鍾意,佢即刻答應再搵過地方。佢做咗好多嘢,真係對我好好。(即係囡囡幫咗爸爸等你哋修好?)都算㗎。(經歷咗咁多,有信心走到最後?)咁又唔敢講,希望係啦,嚟緊唔知發生乜事,但依家我好享受呢段關係。」

談到她日前現身馬場支持愛駒,她謂:「同朋友夾份,係我第一匹愛駒,佢出賽我會盡量出現支持,不過佢依家最叻都係跑第四!睇吓屋企環境啦,好咪再夾份買一隻囉。(好鍾意馬匹?)我係好鍾意動物,馬匹好有鬥心嘅話,我睇到會開心,同埋我哋唔會諗人道毀滅,佢哋退休會送返澳洲牧場。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!