掃呢頁CODE去手機

2018年9月23日 星期日

陳煒:自爆多人介紹男仔 陳煒最想約出嚟見面 __,陳煒,

嗱嗱嗱,真係要加油喇!藝人陳煒出席酒家「龍袍」開幕,她稱戥食肆老闆兼名廚黃永幟開心,她說:「我哋識咗十幾年,有上過佢嘅飲食節目做嘉賓,我都鍾意煮嘢食, ...


嗱嗱嗱,真係要加油喇!


藝人陳煒出席酒家「龍袍」開幕,她稱戥食肆老闆兼名廚黃永幟開心,她說:「我哋識咗十幾年,有上過佢嘅飲食節目做嘉賓,我都鍾意煮嘢食,好崇拜佢嘅廚藝。上次《宮心計2深宮計》一班演員去佢間餐廳食飯,我問佢可唔可以計平啲?最後變咗佢請,佢仲好有心思,用劇中角色嘅名去設計菜色。」問到會否有興趣投資食店,陳煒自言不懂做生意,只想鑽研不同菜色,並希望可再做飲食節目:「我要向公司爭取吓,不過我嚟緊十月尾要拍劇,預計要拍到明年三月。(點鑽研新菜色?)都係行多啲街巿搵靈感。」

另提到中秋節,她表示會休息,在家好好睡覺,問她是否沒人邀約?她笑言:「個個都話約,但得個講字。(有冇可發展對象?)冇,有好多人介紹,畀埋相我睇,都有三、四個。(睇相已經唔啱眼緣?)要見真人先得,未有機會見。(趁開劇前見?)好呀!睇吓、研究吓!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!