掃呢頁CODE去手機

2018年9月28日 星期五

杏兒西裝真空大解放︰反而要同阿仔講聲 __,杏兒,胡杏兒,

胡杏兒(中)穿着開胸西裝褸出席活動,遠比黃智雯來得性感。
胡杏兒(中)穿着開胸西裝褸出席活動,遠比黃智雯來得性感。胡杏兒、黃智雯、張新悅和胡蓓蔚三位閨密昨日在金鐘出席Sisley的發佈活動,她們化身pinkl ...


胡杏兒、黃智雯、張新悅和胡蓓蔚三位閨密昨日在金鐘出席Sisley的發佈活動,她們化身pink lady性感現身,杏兒穿着開胸西裝褸真空上陣,並笑言:「跳同打觔斗都好安全,大家唔使擔心。」



薛芷倫(中)日前於社交網上載與袁詠儀(左)和張新悅合照。互聯網圖片 薛芷倫(中)日前於社交網上載與袁詠儀(左)和張新悅合照。互聯網圖片

成為人妻仍然開放的杏兒說:「唔使同老公講聲,反而要同阿仔講聲,BB就快一歲好活躍,同佢相處一陣就好似做咗幾個鐘運動,成日周圍跑,又好鍾意錫人。」薛芷倫日前在Ig上載與張新悅和袁詠儀三人合照,張新悅昨卻說:「最慘張相搞到我好似膠面咁,好多P圖,其實我哋皮膚好靚。」薛芷倫昨對此回應:「我冇P過圖,亦都冇P人哋個樣,大家一齊用美顏相機玩影相,大家都玩得好開心。」

採訪:卓寶花

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!