網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月22日 星期六

唐詩詠:山竹後感悟 唐詩詠谷盡事業線:靚就得! __,詩詠,唐詩詠,

唐詩詠補咗幾針,唔係仲性感呀!藝人唐詩詠性感出席活動,穿上DeepV裙露三吋事業線非常吸睛,直言昨晚才收到條裙,已趕工於胸前位加了幾針,她謂:「本來再 ...


唐詩詠補咗幾針,唔係仲性感呀!


藝人唐詩詠性感出席活動,穿上Deep V裙露三吋事業線非常吸睛,直言昨晚才收到條裙,已趕工於胸前位加了幾針,她謂:「本來再低啲,驚大家睇到啲針線嘛!我已經盡晒力。(愈來愈放寬尺度?)又冇,依家想試多啲唔同嘢,冇以前咁多顧慮,再加之前打個咁勁嘅颱風,覺得每日都只要靚同開心就得。」

問到主要原因是否單身?詩詠也坦言沒有男友管束下,打扮也較自由,至於舊愛洪永城是否管束之人?她謂:「唔記得咗(樂於聽男友意見?)都會,如果會令佢唔開心會尊重,但都會體諒工作嘅。」談到今年中秋未能人月兩團圓,詩詠表示會與陳敏之拍劇中度過,望她能帶兒子入廠一同賞月,她謂:「我反而期待萬聖節,因為可以戴面具去玩,冇人認得添!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!