掃呢頁CODE去手機

2018年9月8日 星期六

【有冇同馬明申報】網民跪求有反應 黃心穎罕晒正面三點式泳照 __,心穎,馬國明,馬明,黃心穎,

(ig圖片)
【新增內容及相片】噚日黃心穎就係ig度貼咗一張相,預告佢要放假,話自己變咗「黃又飛」,留言話:「Atlonglast!!#黃又飛startingoff ...


【新增內容及相片】



噚日黃心穎就係ig度貼咗一張相,預告佢要放假,話自己變咗「黃又飛」,留言話:「At long last!! #黃又飛 starting off with a good mood, good weather, and a good drink」,準備出發去玩,但就冇講自己要去邊,同埋會同邊個去喎!



咁今日佢就貼咗一張好火辣,好爆嘅三點式靚相,相中見到心穎就着住綠色嘅三點式泳衣,但就只係影「后」,戴住太陽眼鏡嘅心穎就回眸一笑,真係超級性感呀!唔止網民見到好大反應,留言話要跪求正面圖、馬生有福氣、有冇同馬明申報㗎,「豹嫂」胡蓓蔚亦留言:「正面呀!」,而鄧佩儀亦留下幾個「火」嘅貼圖,大讚心穎張相好火辣!當然亦有好多好奇嘅網民好想知道嘅,就係呢張相係咪馬國明幫佢影囉!



唔知係咪太多人求正面呢,心穎就順應民意係晚上8時許,貼出正面泳照,認真唔話得喇!



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) (ig圖片) (ig圖片)
心穎順應民意,終晒正面泳照。(ig圖片)

心穎順應民意,終晒正面泳照。(ig圖片)
心穎喺ig度貼三點式泳照,好多網民都想知邊個幫佢影。(ig圖片)

心穎喺ig度貼三點式泳照,好多網民都想知邊個幫佢影。(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!