掃呢頁CODE去手機

2018年9月26日 星期三

麥明詩:麥明詩中秋打足一晚茄輪 馮盈盈:好正常啫 __,盈盈,馮盈盈,麥明詩,

佢哋真係乜都講!麥明詩、馮盈盈日前於節目《#後生仔傾吓偈》中,大談中秋節話題,身為前港姐冠軍的麥明詩,果真「坦蕩蕩」,笑談曾經有一年的中秋節目是「打茄 ...


佢哋真係乜都講!


麥明詩、馮盈盈日前於節目《#後生仔傾吓偈》中,大談中秋節話題,身為前港姐冠軍的麥明詩,果真「坦蕩蕩」,笑談曾經有一年的中秋節目是「打茄輪」,她謂:「記得初戀拍拖係七月幾嘅時候,當時十七歲幾,咁我哋過嘅第一個比較浪漫嘅節日就係中秋節,當日去咗公園度點蠟燭,但最後成晚都係打茄輪。」

在旁的陸浩明(6號)登時嘩然,而馮盈盈則食住月餅,好淡然地說:「好正常啫,唔係唔知呀。」陸浩明繼續發問:「咁你媽咪知唔知?」麥明詩笑言:「當晚同屋企人食完飯先出去,我媽咪仲問我使唔使着靚啲,當晚我記得仲錫到好多人睥住我哋,因為嗰度好多人點蠟燭好光。」

麥明詩同馮盈盈都算是史上「最坦白的港姐」,有啲網民讚佢直率,認為係好平常嘅事,有啲網民就dislike,節目果然夠話題性呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!