掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

林峯:【黐十字架防風】林峯屋企玻璃隔幾日先裂 __,林峯,

真係Work?超強颱風「山竹」破壞力驚人,早幾日佢吹襲香港,搞到四周都係塌樹同垃圾,仲有唔少大廈爆玻璃。而為咗預防呢個颱風,好多市民事前都有嚴陣以待喺 ...


真係Work?


超強颱風「山竹」破壞力驚人,早幾日佢吹襲香港,搞到四周都係塌樹同垃圾,仲有唔少大廈爆玻璃。而為咗預防呢個颱風,好多市民事前都有嚴陣以待喺屋企門窗黐晒膠紙,包括藝人林峯。佢曾表示阿姨為防颱風,幫佢喺屋企個窗度貼咗2個好細嘅十字架,由於貼法太另類,唔少網民睇完都喪笑。

呢日,林峯再晒出一張玻璃相,不過今次塊玻璃堅係爆咗!佢表示:「這是一塊有責任心的玻璃,#山竹 #過後,今天才裂 不過我家的玻璃貌似反射弧有點長 是被✟十字架封鎖了嗎?」相中玻璃已經裂開,布滿晒細小嘅裂紋,睇落一掂就會碎開咁。唔少網友都有紛紛留言:「阿窗很堅強。」、「太搞笑了!」、「一塊很有想法的玻璃!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!