掃呢頁CODE去手機

2018年9月13日 星期四

田蕊妮:新歌遲遲未錄好 田蕊妮:份詞睇頭三句就喊 __,田蕊妮,

田蕊妮話首歌係以女兒身份講媽媽。藝人田蕊妮(阿田)到電台宣傳新歌《兩口子》,計劃於年底推出Hi-Fi碟的她透露正趕錄製另一首新歌,不過坦言要衝破心理關 ...


田蕊妮話首歌係以女兒身份講媽媽。


藝人田蕊妮(阿田)到電台宣傳新歌《兩口子》,計劃於年底推出Hi-Fi碟的她透露正趕錄製另一首新歌,不過坦言要衝破心理關口:「錄咗好耐都未錄好,錄嗰時投入得滯,因為係以女兒身份講媽媽,雖然自己未做媽媽,但喺媽媽最後嗰幾年都貼身照顧,關係好親密,令我明白到做媽媽有幾大愛、偉大、無私。今次都係林若寧填詞,一收到份詞睇頭三句就即刻爆喊,制止唔到情緒。」問到預計幾時錄製好?她笑話始終有一日會得,希望下次可以一Take過錄好:「其實首歌氣氛唔慘,係開心歌嚟,但上次入去錄喊到聲都爛!」

籌備節目自誇有才華

阿田又指另一原因令自己遲遲未錄製好新歌,是因為忙於籌備新綜藝節目,暫名為《女人40》:「會有10集,係講女性面對嘅問題,以半真人騷形式。(有拍檔?)自己主持,但會有嘉賓,自己會邀請,公司亦都會提供,又會有素人參加,一路都落手落腳度緊,希望可以度好啲。」續笑話覺得自己好有才華。

生日唔過二人世界

講到月尾41歲生日,阿田開心指會同老公杜汶澤以及一班朋友出埠慶祝:「會去泰國4日3夜。(點解唔淨係兩公婆去?)阿澤都係咁講,但既然去就成班去會開心啲,同啲朋友都講咗幾年一齊去,今次就睇吓約唔約到,點知大家都好踴躍。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!