網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月26日 星期三

【最好命神獸】有老公錫住 白雲飛台灣追夢學做美人魚 __,白雲,美人魚,

早排俾間酒吧盗用咗俏像嘅白雲,原來佢無意間認識咗freediving呢個玩意,覺得唔使孭個氧化樽潛水好似美人魚咁自由自在,就即刻action走去上堂學 ...




早排俾間酒吧盗用咗俏像嘅白雲,原來佢無意間認識咗free diving呢個玩意,覺得唔使孭個氧化樽潛水好似美人魚咁自由自在,就即刻action走去上堂學,但係開頭困難重重。「宜家就可以潛到8米啦,但係啱啱學嗰時好困難嘅,真係困難到我差啲放棄。」她說。

學咗幾個月,越潛越有癮,白雲索性走去台灣上進修班:「我希望可以年幾之後可以考到個專業嘅牌囉!」

睇番當年《五覺大戰》班神獸天使吖,大部分都已經離開咗呢行,仲留低嘅陳芷尤,同張振朗三年情玩完,焗住密密做靠自己。白雲呢算係好命水嘅一個,嫁咗人,老公江俊霖錫晒,又放手俾佢做自己鍾意做嘅嘢,keep住拍吓劇,出吓活動,得閒再學吓嘢,去吓旅行,呢啲咪人生囉!

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!按此連結:http://bit.ly/next28app

鍾意就快D Share啦!